Комуникационна политика
Този уеб сайт използва cookies („бисквитки“), необходими за функционирането му. С използването на сайта Вие се съгласявате с политиката за употреба на „бисквитки“.
КОМУНИКАЦИОННА ПОЛИТИКА НА ТОПЛОЦЕНТРАЛА
Топлоцентрала комуникира приоритетно и инвестира от комуникационния си бюджет като Акценти в програмата си:
- Проектите, на които е продуцент или копродуцент
- Премиери на спектакли в Топлоцентрала
- Гостуващи чуждестранни продукции, които кани в България
- Изложбите, които се програмират в Галерията на Топлоцентрала
- Редовно играещи се в програмата й представления
Kомуникационни канали и ресурси на Топлоцентрала:
- Месечни плакати с цялата програма на центъра – 148 х 76 см – до 16 бр. Разпространяват се на територията на центъра.
- Плакати за конкретни акценти от гореспоменатите (в точка 1) – 50 х 70 см до 4 вида по 3 бр. = до 12 бр. общо. Разпространяват се на територията на центъра.
- Печатна програма – брошура с тираж 1000 бр., която се разпространява на Територията на центъра, както и до още 20 подбрани локации.
- Уебсайт, в който се качва информация и снимки за всяко представление/проект/изложба с линк към продажба на билети, когато има такава.
- Интегрирана система за продажба на билети, която позволява да се изпращат допълнителни маркетингови съобщения, промокодове със специални намаления, отстъпки, комбинирани билети и други активности за конкретни проекти по допълнителна договорка
- Блог – интервюта и разговори с артисти
- Подкаст
- Facebook страница
- Instagram
- YouTube канал
- Месечни пресрелийзи до специализирани медии, които отразяват културно съдържание до 2 бр.
- 2 бр. Месечен нюзлетър с акцентите в програмата за месеца към база от 2500 респондента (за сега).
- Приложение
- Монитори (4 бр.) във фоайетата и бара на Топлоцентрала на които освен програмата за месеца, могат да се излъчват и трейлъри на спектакли.
- Възможност за специални съобщения (запис) преди спектаклите.
- Възможност за разпространение индивидуални плакати и на допълнителни флаери/рекламни материали на рецепция и на вратата при влизане или поставени по седалките в залите
- Графичен дизайн
- Фото заснемане на архивни кадри от представленията
- Видеозаснемане за архив на определени проекти, на които Топлоцентрала е продуцент или копродуцент
- Възможност за изработка на рекламни видео трейлъри на конкретни представления
ПРАВИЛА ПО ОНОШЕНИЕ НА АРТИСТИЧНИТЕ ПРОДУКЦИИ, КОИТО ВЛИЗАТ В ПРОГРАМАТА НА ТОПЛОЦЕНТРАЛА:
Топлоцентрала включва безплатно и може да предостави отразяване на всички представления, които се играят на територията на центъра в следните комуникационни канали:
- Месечни плакати с цялата програма на центъра – 148 х 76 см – до 16 бр.
- Печатна програма – брошура с тираж 1000 бр., която се разпространява на Територията на центъра, както и до още 20 подбрани локации
- Уебсайт, в който се качва информация и снимки за всяко представление/проект/изложба с линк към продажба на билети
- Facebook страница – кохостинг и пост при допълнително договаряне с артистите
- Instagram – пост без спонсориране (при възможност)
- 2 бр. Месечен нюзлетър с акцентите в програмата за месеца към база от 2500 респондента (за сега)
- Присъствие в приложението с програмата
- При предоставяне на видео трейлър на представлението ще се излъчва на мониторите (4 бр.) във фоайетата и бара на Топлоцентрала
- Възможност за разпространение на плакати на територията на Топлоцентрала, допълнителни флаери и рекламни материали на рецепция и на вратата при влизане или поставени по седалките в залите
При допълнителна договорка и предоставяне на бюджет от страна на продукцията можем да направим допълнително:
- Изготвяне на индивидуална комуникационна стратегия
- Отпечатване на индивидуални плакати – 50 х 70 см до 4 бр. с разпространение на територията на центъра
- Допълнителни маркетингови съобщения в интегрираната ни система за продажба на билети, промокодове със специални намаления, отстъпки, комбинирани билети и други активности за проекта по конкретна договорка с продукцията
- Спонсорирано интервю в блога
- Спонсорирано интервю в Подкаста
- Спонсориране на събитието или постове във Facebook страницата на центъра
- Спонсориране на събитието или постове, reels, story в Instagram страницата на центъра
- Фото заснемане на представленията
- Видео заснемане на спектакли и монтаж – изработка на видео трейлъри
- Реклама в YouTube канала
- Организиране на гостувания и публикации в медии, които отразяват културно съдържание
- Отделен нюзлетър за вашето събитие до 2500 респондента (за сега)
- Възможност за специални съобщения (запис) преди спектаклите
- Графичен дизайн на рекламни материали
Технически изисквания при подаване на материалите и срокове:
- Текстове, снимки и информация за проекта, която да бъде публикувана във всички канали се подава най-късно до 20то* число на предходния месец!
- С оглед на доброто качество и добра видимост при отпечатване - снимките за проекта/представлението/изложбата, които ще се използват за комуникация трябва да бъдат подадени в tiff или jpg формат, по възможност без текстове върху тях (препоръчително на 300 dpi), отделно се подава и ако има направена готова визия с текстове.
- Ако има специфични лога на организацията или на партньори или специфични шрифтове и надписи да бъдат във векторни формати (eps file). Подават се също, не по-късно от 20то число на предходния месец!
- Видео терейлърите, се подават във формат 16:9 Full HD с дължина на видеото до 1 мин.
* При неспазване на този срок, НЕ ГАРАНТИРАМЕ включване на събитието в месечната програма и останалите комуникационни материали!
ФОРМА ЗА ПОДАВАНЕ НА КОМУНИКАЦИОННИ МАТЕРИАЛИ: https://forms.gle/r9QYK5KsApVYGZm39