By confirming your subscription, you agree to our Privacy Policy and Toplocentrala's Code of Ethics.
Дарио Бардам (Испания/ Швеция), Spain
24 October 2022, Monday
Big hall
20.00 hour
Дарио Бардам (Испания/ Швеция), Spain
целият този текст се проваля многократно, без никаква надежда, че някога няма да се провали: through a flux of specific whateverness, incipient multiplicity.* да измести почвата, която те движи, спирайки. yet the baroque twists and turns its fold, pushing them to infinity, fold over fold..* това се случва от 12,6 милиарда години. върви много добре с това, което знаеш, че знаеш. transitoria y fugaz. a disjointed, a nomad lost in a kind of irreducible odyssey…with the aimless conviction that every movement will fail to find a destination, a «good reading», a valid interpretation.* замъгляване на собствените си ръбове. piensa, con oído. това ли е? Аз питам. повече или по -малко, повече или по -малко, двусмислено, няма едно ясно нещо. от непрекъснато морфиране, изчезване, разтваряне, превърща се в звезден прах (и обратно, с главата надолу и без подреденост) (отново). наясно какво все още не е и какво би могло да бъде скоро или не. в приблизително 4,7533108 x 10-8 хилядолетия свирящ звук ще поеме пространството.
*Erin Manning, “Always More Than One” (x2) and Paz Rojo, “To Dance in the Age of No-Future”.
Танцова работа на Дарио Бардам (Испания/ Швеция)
танц, танцуван от Дарио Бардам
танц, информиран от танците на Анна Грип, Кристина Каприоли, Дебора Хей и Липи Ернандес (между много други).
танц, музикално воден от Дарио Бардам и Цветан Момчилов (България)
танц, обмислян заедно с Гри Тингског (Швеция)
танц, осветлен от Карина Премер (Швеция)
танц, илюстриран от Гьорги Десподов (Сев. Македония)
танц, обгрижван (за) и вечно придружаван от Александар Георгиев (Сев. Македония/България/Швеция)
Произведено от Darío Barreto Damas в рамките на Roots Proposals, (фестивал за изпълнение от и със студенти по хореография и пърформанс, Gießen). Създаден съвместно от ICC (Imaginative Choreographic Center) и Гараж Колектив с финансовата подкрепа на Национален Фонд Култура на България и Giessener Hochschulgesellschaft (GHG).
seguir moviendo, (да продължим да се движим), е концепция, предложена от Сара Рейес в нейното писане „La danza como forma de conocimiento“, базирано на интермодалните отношения, предложени от философа Джорди Кларамонте.
Дарио Бардам (Испания/ Швеция), Spain